Gevelreclame NWO

  • door Sjors Bleeker

Het perfecte visitekaartje voor je bedrijfspand? Gevelreclame. Want de gevel van je pand is het gezicht van je bedrijf. En je maakt graag een goede eerste indruk. De reclame op je gevel moet daarom aansluiten op de huisstijl en zorgen voor herkenning. Het vergroot de zichtbaarheid en vindbaarheid van je pand én het draagt bij aan het imago van je bedrijf.

Gevelreclame, perfect visitekaartje

Het perfecte visitekaartje voor je bedrijfspand? Gevelreclame. Want de gevel van je pand is het gezicht van je bedrijf. En je maakt graag een goede eerste indruk. De reclame op je gevel moet daarom aansluiten op de huisstijl en zorgen voor herkenning. Het vergroot de zichtbaarheid en vindbaarheid van je pand én het draagt bij aan het imago van je bedrijf. Welke variant het meest geschikt is, ligt maar net aan de praktische mogelijkheden en de wensen. Bij Revon hebben wij voor ieder pand de juiste oplossing in buitenreclame.

NWO is gevestigd aan de Laan van Nieuw Oost-Indië in Den Haag. Een kantoorpand vlak langs het spoor dat hoog boven de omliggende gebouwen uittorent. Het pand is al van flinke afstand zichtbaar en is dan ook uitermate geschikt voor een visitekaartje op grote hoogte. Dit visitekaartje moet dan wel flinke afmetingen hebben, wil het goed opvallen. Er worden door gemeentes echter diverse voorwaarden gesteld aan gevel- en buitenreclame. En voor iedere gemeente zijn deze voorwaarden weer anders. Kleine onverlichte reclames mogen over het algemeen vergunningsvrij aan de gevel geplaatst worden. Voor grotere projecten zoals deze is een vergunning noodzakelijk.

 

Hoogtevrees niet gewenst

Bij invoering van de nieuwe huisstijl voor NWO hebben we al diverse binnen- en buitenreclame geplaatst. Zoals nieuwe reclamezuilen, vlaggenmasten en interne bewegwijzering. Nu was het de beurt aan de gevel en werd ook deze voorzien van de kenmerkende elementen. Met een hoogwerker is op drie posities op het pand de gevelreclame gemonteerd. Twee logo’s van 4×2.5 meter per stuk zijn gemonteerd op 32 meter hoogte, zodat dit al van ver zichtbaar is. Het laatste en iets kleinere logo is boven de entree geplaatst. Maar met 2×1.5 meter groot is ook dit nog een flink formaat.

Het logo is zo groot dat het in 3 delen gemaakt moest worden. Vervaardigd uit Dibond, ook wel aluminium sandwichpaneel genoemd, en aan de voorzijde voorzien van een full color. Aan de binnenzijde is het onzichtbaar aan de gevel gemonteerd. Hoogtevrees? Niet voor deze jongens. Voor de montage is de straat afgezet en met de hoogwerker zijn ze meerdere keren omhooggegaan. En ook hier stonden de beste stuurlui veilig aan wal 🙂

 

 

 .        .  

Ook interessant

Zorg dat je opvalt!

Het coronavirus heeft Nederland in zijn greep. Scholen zijn gesloten. Het halve land werkt vanuit huis. En uit eten is onmogelijk nu horeca zijn deuren verplicht gesloten heeft. Veel restaurants…

Papieren communicatie wordt onderschat

Papieren communicatie? Nog altijd krachtig!

Communicatie. Zeer belangrijk voor het contact met de klant. Maar hoe communiceer je het meest efficiënt? Elektronisch of via papier? En waar ligt de voorkeur van de klant? De afgelopen…

Raambelettering Heinosift

Het geheim van Google

Meer nieuwe klanten, meer omzet, meer groei. Is dat niet de wens van iedere ondernemer? Bovenaan in Google is hierbij hét startpunt. In de huidige economie is Google namelijk niet…