Raambelettering Heinosift

Het geheim van Google

  • door Sjors Bleeker

Meer nieuwe klanten, meer omzet, meer groei. Is dat niet de wens van iedere ondernemer? Bovenaan in Google is hierbij hét startpunt. In de huidige economie is Google namelijk niet meer weg te denken. Bijna iedere zoektocht begint online. Of het nu gaat om de dichtstbijzijnde groenteboer of het hipste reclamebureau. Het begint bij Google. Het is daarom zaak online zo goed mogelijk gevonden te worden. Dit doe je door te adverteren in Google, of door je website te optimaliseren voor jouw doelgroep.

Bovenaan in Google? Heinosoft.

Binnen [the] Qroup is zoekmachine optimalisatie van groot belang. Voor maximaal rendement, werken wij hierbij al jarenlang samen met Heinosoft. Met plezier én succes. Met een team van 25 experts lukt het Heinosoft al 15 jaar om jouw resultaten hoog in de zoekmachine te krijgen én te houden. Ze werken hierbij met innovatieve tools, anticiperen op de zoektermen van morgen door trendwatching en spreken de taal van de doelgroep. Het resultaat? Een hogere positie in Google en meer klanten via je website. Want bij Heinosoft kennen ze het geheim van Google …

 

Het geheim

Dat opvallen in de digitale wereld niet alleen online gebeurt, bewijzen ze bij Heinosoft. Bij het inzetten van de nieuwe campagne “Wij kennen het geheim van Google” is ook offline de uitstraling opgepakt. Want het oude kantoor was wel voorzien van reclame, onduidelijk was wat ze exact doen. Samen met Geerten Schollaart, SEO Adviseur binnen Heinosoft, zijn de wensen besproken. De kernwoorden? Opvallen, prikkelen en transparantie.

 

Direct bij het eerste bezoek van ons pand was het duidelijk: Revon denkt mee. Een brainstorm, wat eerste ontwerpen en een aantal gesprekken verder bleek minder tekst, de boodschap veel krachtiger te maken. Uiteindelijk is daarom kernachtig de boodschap van ons bedrijf verwoord. En de statistieken van onze website spreken boekdelen: sinds die dag bezoeken meerdere bedrijven uit onze directe omgeving de website!” Geerten Schollaart, Heinosoft

 

Opvallen met reclame? Revon.

Op het industrieterrein in Delfgauw valt het kantoor van Heinosoft niet erg op. Redelijk anoniem in een rij van tien kantoren. Een oranje band met bedrijfsnaam en etsfolie tegen inkijk is de enige herkenning. Maar opvallen hoeft niet altijd luid en schreeuwerig. Opvallen kan ook subtiel en prikkelend. Mensen moeten getriggerd worden. Nieuwsgierig gemaakt worden. Dit hebben we gedaan door de ramen te beplakken met one-way vision folie. Deze folie -ook wel gaatjesfolie genoemd- laat licht waardoor het kantoor zijn transparantie en lichte werkplekken behoudt. De print is aan de buitenzijde echter wel duidelijk zichtbaar! Zo is direct zichtbaar waar Heinosoft voor staat en worden klanten getrokken door de boodschap.

Heinosoft kent het geheim van Google. Revon kent het geheim van goede reclame.

 

Foto’s? Tjapko Media

 

Ook interessant

Zorg dat je opvalt!

Het coronavirus heeft Nederland in zijn greep. Scholen zijn gesloten. Het halve land werkt vanuit huis. En uit eten is onmogelijk nu horeca zijn deuren verplicht gesloten heeft. Veel restaurants…

Papieren communicatie wordt onderschat

Papieren communicatie? Nog altijd krachtig!

Communicatie. Zeer belangrijk voor het contact met de klant. Maar hoe communiceer je het meest efficiënt? Elektronisch of via papier? En waar ligt de voorkeur van de klant? De afgelopen…

Gevelreclame NWO

Het perfecte visitekaartje voor je bedrijfspand? Gevelreclame. Want de gevel van je pand is het gezicht van je bedrijf. En je maakt graag een goede eerste indruk. De reclame op…