WONDR Experience Amsterdam belettering logo

WONDR Experience

  • door Sjors Bleeker

De kans is groot dat je er al over hebt gehoord: WONDR Experience. Dé Instagram speeltuin in Amsterdam. Met 15 interactieve ruimtes als de Marshmallow Pool, Confetti Shower en Karaoke Booth. Verdeeld over maar liefst 1.500 m2. Open sinds 17 september en nu al een hit onder de bezoekers. En Revon mocht meewerken aan de inrichting.

Instagram speeltuin

Samen met oprichtster Sarah Mendes zijn alle ruimtes zorgvuldig aangekleed. Zo is de Marshmallow Pool een met spekkies gevuld zwembad. Inclusief ligstoelen, neon lichtreclame en glijbaan. Ook is er een gigantische ballenbak met meer dan 60.000 blauw gekleurde ballen. En alles is zó ingericht dat je er de mooiste en meest kleurrijke foto’s kunt maken. Het vullen van je Insta-timeline was nog nooit zo eenvoudig! Check hier de Instagram pagina van WONDR.

 

Grijpmachine

Onze inbreng? Met meer dan 800 m2 Airtex, 150 m2 full color panelen en 20 m2 aan bestickerde tafels hebben we vele ruimtes aangekleed. Met Airtex hebben we wanden van 15 meter lengte en 3,4 meter hoogte in één geheel behangen. Naadloos! Maar ook met de belettering van de grijpmachine, het rad van fortuin en levering van diverse spandoeken hebben we WONDR van een kale fabriekshal tot een waar paradijs omgetoverd.

 

Pop-up experience

Nieuwsgierig geworden? Kunnen we ons voorstellen! WONDR is gevestigd in Amsterdam Noord. Lees alles over de mogelijkheden en bereikbaarheid op de website. Maar let wel op: WONDR is een pop-up experience. Dit houdt in dat het slechts tijdelijk de deuren geopend heeft. Over 6 maanden zal het ophouden te bestaan. Koop dus snel je tickets voor het te laat is!

 

WONDR Experience Amsterdam belettering logo

WONDR Experience Amsterdam belettering ballpit ballenbak

WONDR Experience Amsterdam belettering marshmallow pool glijbaan

Ook interessant

Het geheim van Google

Meer nieuwe klanten, meer omzet, meer groei. Is dat niet de wens van iedere ondernemer? Bovenaan in Google is hierbij hét startpunt. In de huidige economie is Google namelijk niet…

Expertisecentrum Euthanasie in nieuwe stijl

Een op het eerste gezicht kleine verandering: van Levenseindekliniek naar Expertisecentrum Euthanasie. Maar het is meer dan alleen een nieuwe naam. Het is ook een nieuw logo, nieuwe huisstijl, nieuw…

Kersthit

Heb je al bedacht op welke manier jij gaat opvallen met je kerstgroet? Wees uniek! Denk out of the box. Wat past bij jouw organisatie, hoe breng je jouw merk…